Tillbaka i bloggvärlden!

Jag är tillbaka i bloggvärlden efter en låång bloggpaus där jag hör hemma. Som jag har saknat det! Tänkte först starta upp en ny blogg på Devote men jag gillar verkligen inte den nya designen så efter många om och men blir jag kvar här på Fashion Deco. I bloggen kommer ni kunna läsa om karriärtips, mål, drömmar och visioner om smarta, smidiga prylar och innovativa tjänster och företag som förenklar den urbana livsstilen, gröna smoothies och personliga stories…
 

Som när jag nästan höll på att ta en springnota på Nobis Hotell Lounge, helt plötsligt stod och fotograferade Chanelväskor med svarta handskar i Stockholm, när jag praktiserade på Modette, när jag kraschade eller när jag vände på steken och klättrade rakt upp till VIP-bloggare på en modeportal… 

 
Har jag några läsare kvar?