Inredningstrender 14

Igår var jag på en tidningsredaktion och blev utfrågad i en lila designfåtölj. Framför mig låg magasinen The Scholar och House Magazine. Idag ska jag shoppa på stan, ska införskaffa nytt i sminkväg vilket känns skönt och välbehövligt och så ska jag hämta mina nyklackade skor. I eftermiddag är det dags att spela upp min pitch ännu en gång och svara på vad, vem och varför, vissst är det dags för ännu en jobbintervju! Hade gärna haft dessa höstliga produkter i min ägo. Vad som spelas i mina lurar? Det HÄR och det HÄR!
 
Och här är lite trendigt i inredningsvärlden!
 
 
Behöver du hjälp att skapa den där efterlängtade myskänslan i höst? det fixas enkelt med smutspasteller, olika material på kuddarna och en mysig rostfärgad pläd och såklart en massa doftljus! 
 
 
Hur fin är inte den här krispiga stylingen? Helt ljuvlig! och jag bara älskar tidningsstegen! 
 
 
Modernt, avskalat, kantigt och rakt. En snygg styling!
 
 
 
Ännu en snygg styling där det avskalade, moderna och raka står i fokus! 
 
Trevlig onsdag till er!