Adventsmys

1:a advent och ljuset eller ljusen är tända. Har ingen adventsljusstake som håller ställningarna i fönstret men hel massa andra ljus så det blir bra det med. Försöker skapa julstämning. Hur jag skapar den? med den HÄR låten(årets jullåt?), min nya stickade juliga tröja med renar på, lussekatter, glögg med massa mandel, pepparkakor, mys och ullstrumpor! 
 
Btw, nu har jag äntligen Superlicious i min ägo, ni vet Sofi Fahrmans och Julia Fors träningsbok och jag har helt klart börjat äta mer "ren" och nyttig mat och jag är så nyfiken på Filippas Raw Claearity juice på lilla eko-fiket Sthlm Raw som ligger i vårt kvarter! Nu är det bara träningen som ska vässas upp några level. Är ingen gymperson men älskar plankan och enkla styrkeövningar man kan göra på golvet hemma.
 
 
 
Älskar detaljerna på denna bild! den lilla hyacinten, trädet och lampan! Fint! 
 
 
Hoppas ni har en fin advent med massa mys!