Storstadsäventyr

Vad som händer i mitt liv? Jag har b.la gått på jobbintervju för fotograf och webbredaktör till en butik i Stockholm, haft feber och ont i halsen, ätit massor med godis och hittat två nya godis favoriter-sura grodor och pastellfärgade kulor med hockeypulver, jag har haft min första skype-intervju, druckit drink på lydmars terass, gått på söndagsbio, ätit god middag  på Berns Bistro & Bar i Berzelii park, lyckades norpa det sista lediga bordet... tagit del av mina fina vänners glädjande dans på broadway-besked! så glad för deras skull! Mina fantastiska vänner. Nu är jag på hemmaplan igen, i det smattrande regnet med en kopp te i handen. Just nu är det väldigt oklart vad som händer i höst.
 
och visstja jag har lagt upp den här jättefina trenchcoaten som är slutsåld på hemsidan. Varför jag inte ska ha den? fel size. Men för den som har storlek 36 och vill införskaffa en ljusbeige trench med fina detaljer, kika in och lägg ett bud! jag nämnde väl att den är helt ny med prislapp kvar(!). och en sak till, är väldigt nyfiken på den HÄR boken!