Sommarstockholm

ooops jag försvann visst lagom när solsemstervärmen drog in över landet... Ingen har väl lyckats undvika den kompiösa värmen? smälter nästan bort. Men jag gillart! inte en tanke på stressiga sociala medier eller nya blogginlägg och det är tro det eller ej... superskönt! blickar ut över sommarstockholm och njuter så mycket jag kan. Äter allt gott jag vet, solar, spelar kort, hänger på balkongen, strosar på stan, planerar jobb och karriär men inget bad så långt ögat kan nå... Har funderat lite kring bloggen och dess innehåll. Just nu står personlighetsfaktorn på noll och tankarna går kring en livstilsblogg eller en bloggpaus. Det blir en spännande höst!
 
 
 
 
 
Italiensk plockmat står på menyn ikväll. Äntligen ska jag få min efterlängtade caprese! och så lite blåbär i kylen på det så är sommaren komplett. 
#1 - - Tess:

Jag gillar verkligen din blogg. Så himla mycket fina bilder och inspirerande till 1000. Jag hoppas du kommer hitta tillbaka till bloggandet! Massa kramar

Svar: Åh tack!! så glad jag blir! får se vad det blir, har svårt att slita mig ifrån den helt så kommer nog blogga lite till. Kram
Lovisa Hansson