Torsdagsinspiration

Bjuder på en STOR dos och vårinspirerad inspiration såhär på kvällskvisten. Lite för min frånvaro här på bloggen men också för att jag tycker det behövs i detta vädret. Snart är det dags att välkomna februari och jag längtar såklart till våren! Vet precis hur jag vill klä mig, vad jag vill sätta i vasen och hur jag vill inreda. Njuter av en kopp champagnete och Chill out-musik, så mysigt! älskar lugnet. Har även införskaffat nytt i bokväg, en bok som stått på listan på böcker jag vill läsa, så nu äntligen ska jag dyka ner i den. I helgen då? ja då blir det sovmorgon med stort S, systerhäng med stort S och SPA med stort S och så en brunsch på det. Lyxigt värre! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det HÄR armbandet ska jag också införskaffa någon gång framöver! så himla fint och viktigt. Älskar kombon med klockan och armbandet! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Årets trendigaste skomodell?
 
 
Bildkällor: HÄR, HÄR och HÄR