Bloggfunderingar

Hoppas ni har haft en fin jul med mycket mys. Som vanligt när jag har för mycket tid funderar jag väldigt mycket. Hjärnan går på högvarv och mållistan inför 2015 skapas som jag sedan ska skriva ner. Gillar att kunna se målen framför mig. Funderar väldigt mycket på hur jag ska göra med bloggen, med Fashion Deco. Behöver en förändring! älskar ju att inspirera och blogga om vacker inredning. Ni kanske har märkt att mina egentagna detaljbilder sakta har försvunnit bort och det beror på att min kamera har fått en ny ägare. Bra bilder är ju A och O för en bra blogg. Och så har min kära Mac dött. Antingen blir det en bloggpaus? och så får jag nöja med mig att läsa andra grymma och inspirerande bloggar för tro mig det är väldigt många eller så startar jag upp något nytt...!
 
 
 
 
Missförstå mig rätt jag älskar att blogga och skriva och jag är så glad och tacksam för alla fina kommentarer, framförallt till mina inredningsinlägg. Tack, tack, tack! 
#1 - - Frida Svensson:

jag upplever att din blogg inte är lika rolig längre just eftersom du bara lägger ut hemnetobjekt. nog för att de är fina, men det blir lite enformigt.

Svar: åh jag förstår precis vad du menar. Känner själv att jag inte har haft lika mycket inspiration till att blogga och utan kamera har jag inte tagit så mycket bilder. Så får se hur det blir om jag fortsätter eller inte.
Lovisa Hansson

#2 - - Oslofru:

Så fint det är med gardiner från tak till golv <3

Svar: Eller hur! lite hotellkänsla över det hela :)
Lovisa Hansson