Helveteshelg

Min helg har gått i sjuklighetstecken och jag vill bara stryka ett sträck över den. Har feber och så har magen vänt sig ut och in ett antal gånger. Och som jag har druckit, alla möjliga drycker i kylskåpet... vilket man är lyckligt lottad en helg som den här. Och så har jag varit sängliggandes och rastlös! vet inte hur många gånger jag bytt sida av sängen, drömt konstiga drömmar och gått upp mitt i natten. Nä det här vill jag verkligen inte vara med om igen. Är forfarande inte frisk och pigg men gör mitt bästa och vilar upp mig och det HÄR fick mig att dra på smilbanden och gav mig ett pirrrr i magen, Tack Sofi! precis vad jag behövde efter denna helveteshelg.
 
 
Inte så kul med "sjuk-selfies..." så bjuder på denna underbara sommarbild istället. Hoppas ni har haft en ljuvlig helg med mycket sommarsol! Några jordgubbar har jag fått i mig i alla fall.
#1 - - Annster:

Krya på dig :)

Svar: Tack! :)
Lovisa Hansson

#2 - - Joe:

Stackare! :( hoppas du snart blir bättre.... Vaknade sjuk i morse o håller tummarna för att de går över till i morgon

Svar: Ja inte alls kul! mår bättre idag så det känns skönt. Men vilken otur, krya på dig! vi får vila upp oss så att vi blir friska snart:)
Lovisa Hansson

#3 - - Sofia:

Usch då, krya på dig :-)

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#4 - - JUNITJEJ:

Krya på dig!

Svar: Tack! :)
Lovisa Hansson

#5 - - anna:

krya på dig!

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#6 - - KMStyle:

men vilken fin balkong!:)

Svar: Visst är den mysig! :)
Lovisa Hansson