Hortensia

Dessa blommor alltså! De klargröna, vackra hortensiorna fångade min blick genom glasdörrarna och fick mig att svänga in på en butik jag inte annars besöker... på Weekday! Höjer köplusten med 100 % men dock inte så mycket så att jag styrde stegen mot provrum eller kassa. Smög fram luren, brände av en bild, kikade på en basic t-shirt och promenerade ut igen. Jag i ett nötskal! 
 
På tal om basplagg så är jag på jakt efter långärmade, enkla tröjor i bra kvalitet och med en grym passform. Var hittar jag dem? 
 
 
#1 - - Elin:

Så fina!

Svar: Visst är dem!
Lovisa Hansson

#2 - - frida svensson:

FIlippa K har ju grymma basplagg!

Svar: Ja absolut, får kika där!
Lovisa Hansson

#3 - - CORNELIAS INTERIOR:

Väldigt vackra hortensior!

Svar: Eller hur, höjer verkligen köplusten i butiken! :)
Lovisa Hansson