Dark Details

Hos mig finns en längtan att måla naglarna i en mörk, härlig färg. En färg som är väldigt snygg till grått! Ska bege mig ut på stan i jakt på den perfekta nyansen! Sofi Fahrman har fattat grejen och kör all in med polo, mörka naglar och cirkelskuren kjol.
 
Fastnade du precis som jag för kjolen? Lugn! du hittar en liknande HÄR
 
 
Förresten vad kul att ni gillar halsbandet! jag älskar det.
#1 - - CORNELIAS INTERIOR:

Snyggt! Känns fräscht och höstligt, helt rätt!

Svar: Eller hur! riktigt snyggt!
Lovisa Hansson

#2 - - Susanna Maria J:

Snygg kjol! :D

Svar: Visst är den! :)
Lovisa Hansson

#3 - - Erika:

Älskar kjolen!

Svar: Jag också! väldigt fin och perfekt i höst!
Lovisa Hansson

#4 - - Robex Lundgren:

fin bild

#5 - - Ida - foto & häst:

supersnyggt! :D

Svar: Visst är det! :)
Lovisa Hansson