Modepraktikant på Modette

Jag är Modepraktikant på Modette! Så himla roligt. Tar ett STORT steg mot min dröm, livet som redaktör. Vad jag har fått göra hitintills? provat håroljor, skrivit artiklar, satt ihop modeplock a la budget, gått på pressvisning för Ralph Lauren ss15 och så fick jag plocka på mig lite nytt smink, precis vad jag behövde. Min sminkfavorit, ett jättefint läppglans som jag tänkte visa snart. Kika in på Modette.se! Där hittar ni mina första artiklar och massor av modeinspiration! 
 

Såhär fint kontor spenderar jag dagarna på! 


Och kom ihåg, Do what you love.
 
Ha en fin dag! 
#1 - - Sanna:

Åh vad roligt det lät! :)

Svar: Ja det är verkligen kul! Trivs superbra på Modette! :)
Lovisa Hansson

#2 - - Anonym:

Gud vad skoj!!!

Svar: Ja så himla roligt!! :)
Lovisa Hansson