Ladda batterierna

Smet iväg. Nästan en hel vecka sedan jag yttrade mig här och det känns inte riktigt okej. Fast det gör det nog när jag tänker efter... Har laddat batterierna. B. la somnat till en helt fantastisk sjöutsikt! (vardagslyx). Har som vanligt sparat ner en massa snyggt och inspirerande i inredningsväg ifrån min favorit. Ja ni vet nog vilken det är vid det här laget. Visst är det Hemnet inspiration! Så jag bjuder på det ikväll, inredningsinspo alltså. Är tillbaka imorgon i sedvanlig ordning. Vad som väntar då? Ny härlig veckoinspo! Ni kikar väl in? 
 
 
 
 
 
 
 
Hur är det med er, tänker ni också på att ladda batterierna ibland? 
#1 - - Amanda [SPONTAN]:

Alltså åh vilken härlig inspiration!

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#2 - - giime:

Fint ju!☺

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#3 - - Annster:

Så fint :)

Svar: Tack:)
Lovisa Hansson

#4 - - Jessica:

härlig inspiration!

Svar: Härligt att du gillar den!
Lovisa Hansson

#5 - - Veronica:

Åh vad fint!

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#6 - - Elin:

Åh, så himla fint!

Svar: visst är det! :)
Lovisa Hansson

#7 - - Lena:

Åh, va snyggt!! Massa inspiration!

Svar: Åh tack! kul att du blir inspirerad!!
Lovisa Hansson