Jobbjakt

Jag skulle vilja berätta om alla coola och häftiga företag jag fått en inblick i och varit på intervju hos. Som ni säkert redan vet så har jag inte den tryggheten som andra tar för givet. Jag har inte ett jobb att gå till och ett jobb att gå hem från och jag känner inte den där härliga känslan av att vara ledig. Jag är på jobbjakt. Det är äventyr varvat med stress, press, prestationsångest, osäkerhet, väntan you name it men också utmaningar, övning, ökad självkännedom och Jag AB-marknadsföring på hög nivå!
 
Här är några företag jag varit på utan inbördes ordning:
 
HOPE
 
 
METRO MODE
 
 
NATHALIE SCHUTERMAN
 
 
HONESTY
 
 
SOPHIE BY SOPHIE
 
 
 RUM HEMMA
 
 
 
 THE CASE FACTORY
Och mitt i allt det jobbiga kan det vara bra att påminna sig om allt man har gjort och åstadkommit! Just a remember
#1 - - Veronica :

Coola företag att få jobb på :)

Svar: Ja jag hade gärna fått jobb där, men alltid en bit på vägen med en intervju!
Lovisa Hansson

#2 - - Elin och Gisela:

Hej Lovisa! Vi driver bloggen sixteen.se i modeanda och i hopp om att inspirera dig så som du inspirerar oss med din blogg om mode! Kramar Elin och Gisela

Svar: Fin blogg! och vad kul att höra att ni blir inspirerade av mig och min blogg!
Lovisa Hansson

#3 - - Louise:

Spännande! Hoppas du får något jobb snart.

Svar: Tack! ja det dyker kanske upp något snart.
Lovisa Hansson