Inredningsinspo!

Godmorgon! I lurarna spelas den HÄR grymma låten, kanske sommarens bästa låt? Efter en superhärlig helg med mycket sol, drinkar och rosé är jag tillbaka med massor av energi och idéer. Precis så det ska vara! Jag kommer införa en ny kategori här på Fashion Deco, nämligen veckoinspo. Helt enkelt vad jag inspireras av inom mode, inredning och livsstil och kanske en smula karriär. Hur låter det? Första inlägget kommer dyka upp i veckan så håll utkik! Men nu är det dags för en ny dos inredning ifrån min favorit Hemnet
 
 
Pioner och fräggranna kuddar och golvlampan, hur snygg är den inte? 
 
 
 Krispig mint gör sig bra på både inredning och mode! 
 
 
Är svag för fina skålar och vaser! 
 
 
Färggranna och kreativa målningar och hey, lägg märke till den upp och ner vända allt-i-allo korgen(!) som här agerar soffbord! 
 
 
Lantligt & pasteller!
 
 
 En mini-walk in! JA TACK! hade faktiskt en liten egen mini-walk in när jag bodde i Stockholm.
 

Silverljusstakar och vitt kök blir en fin kombo! 
 
Ni får ha en fin dag!