Svanlampor & böcker

Ett tydligt tecken på höst är när viljan att baka krispiga pajer poppar upp, svängde ihop en päronpaj igår. När man dricker otaliga mängder koppar te, när man dyker ner i flera sidor höstmode där man iprincip har koll på varje trend. Insåg att jag äger flera trendiga skor. Snart är det dags att äntligen plocka fram den mysiga ullhalsduken! men först drömmer jag om fjädertunna svanlampor och nya böcker! 
 
Snart är det min födelsedag också och det här året är önskelistan INTE lång, har nästan svårt att komma på saker att önska mig och det hör verkligen till ovanligheterna. Högst upp på min önskelista hittar man ett par Flattered!
 
 
 
 
 
Älskar att läsa! finns en hel del böcker jag är nyfiken på! 
 
 
Älskar "svanlampan" i taket! får mig att tänka på balett. 
 
#1 - - Anonym:

Så mycket snyggt

Svar: Eller hur! kan bara hålla med
Lovisa Hansson

#2 - - Joe:

Snyggt! En sån där stol har jag till mitt skrivbord! Älskar den- så skön och såå snygg!

Svar: Åh, avis! riktigt snygga är dem ja.
Lovisa Hansson

#3 - - Ljuvliga Drömmar:

Åh vart har du köpt den snygga svanlampan?? :)


Svar: Önskar så att jag kunde skriva att det är min lampa, men det är det inte.. hittade bilden på Hemnet inspiration om jag inte minns fel:) tror att det är den här http://www.rum21.se/sv/artiklar/eos-pendel-large.html!
Lovisa Hansson

#4 - - Anna:

Supersnygga bilder!

Svar: Ja verkligen! finns mycket snyggt och inspirerande på Hemnet.
Lovisa Hansson

#5 - - Ljuvliga Drömmadar:

Tack så jätte mycket för svaret :)

Trevlig kväll! Kram

Svar: Inga problem. Bara kul att du frågade! Kram
Lovisa Hansson

#6 - - Robex Lundgren:

Finna bilder

Svar: Ja, gillar dem riktigt mycket!
Lovisa Hansson