Höstmodet

Älskar att planera kring nya tider, säsonger och perioder i livet. Älskar höst. Den här hösten vill jag klä mig i mullvadsfärgade plagg och ljusa upp med beige, cremevitt och vitt. Säga hejdå till det svarta för ett tag. Bara för att det blir mörkt och regnet faller och kalla vindar sveper in behöver man inte matcha det med humör och klädsel. Tänker inte jag göra i alla fall! 
 
Varje höst sitter tekoppen stadigt i handen. Älskar att höstplaggen börjar poppa upp i butikerna på stan. Drömkappan på Filippa K finns ständigt i tankarna och så vet jag äntligen vilken väska jag vill ha i höst. Även där lämnar jag det svarta och går all in på den där mellangrå nyansen. Oh yes, Filippa K gör det igen
 
Esther Belt Coat -Drömkappan! 
 
Väskan jag vill bära i höst! Älskar den simpla, eleganta och klassiska looken!
 
#1 - - Elin:

Fantastiskt fin kappa!

Svar: Eller hur, så klassisk och så snygg!
Lovisa Hansson

#2 - - CORNELIAS INTERIOR:

Så himla snyggt!! Väskan måste jag nog ha!

Svar: Kan bara hålla med! ja väskan står högt upp på min önskelista!
Lovisa Hansson

#3 - - Lena:

Åh, så fint detta var!! Kappan, åhh

Svar: Ja! Kappan är ljuvlig!
Lovisa Hansson

#4 - - YASHA:

Jackan är fantastiskt. Färgen känns helrätt!

Svar: Ja verkligen! tror stenhårt på den här färgen i höst!
Lovisa Hansson

#5 - - kristin:

vart kommer väskan ifrån? :) super snygg!

Svar: Ifrån Filippa K, visst är den snygg?:)
Lovisa Hansson