Höstinspo!

De stickade mysiga tröjorna poppar upp i var och varannan modeblogg och jag har min favorit i garderoben en grå ullig variant. Faktiskt ett riktigt fynd ifrån en butiksutförsäljning! då butiken skulle stänga igen dörrarna i stan var jag inte sen att plocka på mig 3 st! På tal om höst, här är lite fin höstinspo! Enjoy! 
 
 
Pastelliga kulörer och fina detaljer går hand i hand. Det är dags att välkomna de krispiga snittblommorna igen! 
 
 
Våga mixa färger och material. Grått och orange är en snygg kombo! Älskar skärpet! 
 
 
 
Det bästa är kvar att uppleva! underbart att tänka så. Har en stark tro att det finns en mening med allt som händer i ens liv.
 
 
 
Lite bling bling på höstplaggen skadar inte! Höjer humöret en grå måndagsmorgon.
 
 
Modernt och avskalat är en stark favorit hos mig! Och texten på boken inspirerar. Love, Life and Furniture. 3 viktiga pelare i livet. 
 
 
Lite hästinspirerade detaljer känns helrätt till stickat!
 
 
En mer dressad look till jobbet och skolan och för att vässa till looken ett snäpp, ett par grövre klackar! 
 
 
Och sist men inte minst mycket grönt för att smyga in sommaren så gott det går... Gäller både kuddar och blommor. 
 
Hoppas ni får en fin dag! 
#1 - - Joy Shiness:

Great post !

http://fruityandpassion.blogspot.co.uk/

Svar: Thank you!
Lovisa Hansson