Svenskt Tenn Magazine

En dag hit eller dit, nu finns ängligen det nya inredningsmagasinet uppe på webshopen! Dyk ner i Svenskt Tenns inredningshistoria och fånga all inredningsinspiration. Bläddra i tidningen! Finns både i webbform, till min lycka! och som pappersmagasin för de som vill lyxa till det lite och kanske placera det på soffbordet? hur som helst så är det fantastiskt fint, magasinet alltså. 
 
På tal om nytt så är jag väldigt nyfiken på det HÄR som öppnar i höst.
 
 
 
 
Ha en fin dag! 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Wow så sjukt fint!! :D

Svar: Eller hur! :)
Lovisa Hansson

#2 - - CORNELIAS INTERIOR:

Jag är också väldigt nyfiken på Sannas! Jag bor i korsningen bredvid nämligen och det ska bli härligt med ett tillskott bland kvarterskrogarna! Håller tummarna för att de kommer ha grym frukost… ;)

Svar: Åh, lovely! älskar frukost så det hoppas jag också på. En grym frukostbuffé hade inte varit helt fel! :)
Lovisa Hansson