Borsta tänderna med stil

Tar fashion till en ny nivå och smyger in den i badrummet. Är ju aldrig fel att vara lite trendig när man borstar tänderna också. Har spanat in den förut och nu har jag den äntligen i min ägo. Lite fåfängt med en Paul Smith tandborste kanske men varför inte? Älskar vardagslyx och tycker att man ska använda det fina varje dag. I höst, ja då borstar jag tänderna med STIL! 
 
 
Lyckas även pricka in en av höstens trender... Rosa och rött! 
 
 
 
 
Finns att köpa på NK & Nitty Gritty om jag inte är helt fel på det.
#1 - - Josephine:

Snyggt! Fina foton :)

Svar: Tack! :)
Lovisa Hansson

#2 - - Niles:

Haha! Bäst! Hur mycket kostar en sådan? Kanske vill införa lite mer vardagslyx här hemma också?

Svar: Haha, tror den ligger runt 150 kr.
Lovisa Hansson

#3 - - Susanna Maria J:

Hehe coolt! Den vill jag me ha! ;)

Svar: Eller hur! Köp en vetja!:)
Lovisa Hansson

#4 - - yasmine mamma till dennis:

hehe nice och snygg färg...

Svar: Ja, älskar kontrasten!
Lovisa Hansson

#5 - - Em:

Skitsnygg!!

Svar: Men tack!!
Lovisa Hansson

#6 - - Robex Lundgren:

coola bilder

Svar: Tack!
Lovisa Hansson