Inredningsinspo

Det här med att vara utan dator är inte lätt, inte lätt alls. Jag gör liksom allt på den, mailar, bloggar, läser bloggar, skriver, pinnar på Pinterest, kikar in på Hemnet, kollar på nyhetsmorgon, besöker modeportaler, lyssnar på podcasts, kollar på karriärstips och kikar på instagram.. Men jag brukar se positivt på allt som händer, den har ju ändå hängt med i 3 år! Varför finns det inte en svart MacBook? Den HÄR spellistan håller mitt humör uppe! 
 
Hur snyggt är inte det här?  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag! 
#1 - - Cornelias Corner:

Åh va fint med stolsdynor i Svenskt Tenn-tyg!!

Svar: Eller hur? så himla fint!:)
Lovisa Hansson

#2 - - Sussi:

Men vad fint. :D

Svar: Kan bara hålla med :)
Lovisa Hansson

#3 - - Hanna:

Jättesnyggt! Älskar vitt

Svar: Då är vi två eller ja fler tror inte att vi är de enda som diggar den färgen! :)
Lovisa Hansson

#4 - - Jennifer - om resor, kärlek & drömmar:

Haha alltså känner igen det där... Det är dock sjukt svårt när man egentligen MÅSTE plugga och fastnar vid allt annat - som din blogg :)

Svar: haha ja jag är exakt likadan, har väldigt svårt att komma igång och väntar lite för ofta på att inspirationen ska komma till mig! men är det något jag lärt mig så är det att den inte kommer dyka upp helt plötsligt utan det handlar om att börja någonstans..! Kul att du gillar den! :)
Lovisa Hansson

#5 - - Jennifer - om resor, kärlek & drömmar:

Tack för spellistan förresten - behövde något sådant just nu!

Svar: Varsågod! den är grym!
Lovisa Hansson

#6 - - Anna:

Ja jäklar va snyggt!!

Svar: Ja men eller hur! gillar verkligen detaljerna som utmärker bilderna.
Lovisa Hansson

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Mycket fint där!

Svar: Kan bara hålla med dig!
Lovisa Hansson

#8 - - joe:

Super fint!

Svar: Ja väldigt fint och inspirerande. Kul att du gillar det!
Lovisa Hansson

#9 - - Cherie | Börja Spring:

Känner igen den där känslan av att vara utan datorn.. Min håller på att ge upp snart känns det som så det blir nog att investera i en mac efter nyår :)

Svar: jag håller på att bli galen men utan sociala medier, alla appar och sånt där viktigt man behöver för att vara online är jag inte så det går ändå! åh okej vad trist men du gör rätt i att investera i en Mac,"once you got Mac you never go back" ;)
Lovisa Hansson

#10 - - Tess:

Men åh, så fint! :D Kram

Svar: Visst är det! :) Kul att du gillar det. Kram
Lovisa Hansson

#11 - - Liza:

Men åhhh, helt i min stil!!! :)

Svar: åh vad roligt!! :)
Lovisa Hansson

#12 - - carina:

Åh så fint!

Svar: Håller helt med! :)
Lovisa Hansson

#13 - - Jenny :

Åh vad det är fint i de vita rummen! Älskar den stilen!

Svar: Visst är det! jag med. Tröttnar aldrig!
Lovisa Hansson

#14 - - Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: Håller med helt
Lovisa Hansson

#15 - - Sofia:

Superfin inspo!

Svar: Tack!
Lovisa Hansson