Livet som modepraktikant

Ytterligare 2 dagar på Modette har avverkats och jag har nu klar med min tredje vecka. Om jag trivs? Ja, ja, ja! när man skriver om ytliga ting som mode och sånt där så är det lite svårt att hålla sig från alla vackra kreationer! Kan ha provat världens finaste dress på COS, så fantastisk och vilka former man får i den, jag säger bara det. Fick komplimanger av den gulliga  butikspersonalen och ja klänningen finns ständigt i mina tankar... Idag har jag varit på presslunch för Maybelline på Nosh & Chow med stylisten Jonas Hallberg och på en pressvisning för Vichy på Pontus! Trevligt värre såhär i höstmörkret. Annars då? Jag jobbar på framför i Mac:en, äter charkisar med pojkvännen och förbereder inför det nya jobbet. Här är får ni en glimt av mitt praktikantliv! 


Fikar lite gott kaffe och fruktsallad! 


Provar vassa klackar på COS...


Dagens goda lunch! 


Presslunch för Maybelline på Nosh & Chow. 


Den fantastiska dressen! 


Pressvisning på Pontus!

Ha en fin kväll!