Höstlig inredning

Ännu en dag på Modette-redaktionen och jag trivs superbra. Nyfikna på mitt jobb? håll utkik på Modette. Tror verkligen ni kommer gilla det som dyker upp framöver! Är helt besatt av Byredo "Mojave Ghost" som jag sprutade på mig inne på NK. Heeelt underbar!! den önskar jag mig i jul. Men okej inredning var det egentligen det här inlägget skulle handla om och jag kikar ju inte bara in på Hemnet och andra vassa mäklarsajter utan jag är en flitig besökare av Frida Fahrmans blogg. Lika grym på inredning som på mode!
 
Om jag vill ha en zebrakudde, mässingsljustakar, en trave inredningsmagasin och en murrig rostfärgad hortensia? JA! 
 
 
 
 
 
 
 
Superfint och höstligt! 
 
Imorgon väntar en pressvisning!
 
#1 - - Luucy:

Mysigt :D

Svar: åhja! älskar höstmys!
Lovisa Hansson

#2 - - Johanna:

Snyggt!

Svar: Eller hur, väldigt snyggt med det murriga kulörerna! :)
Lovisa Hansson

#3 - - Sofia:

Supersnyggt :-)

Svar: Ja verkligen! :)
Lovisa Hansson

#4 - - Carro:

Mysigt!

Svar: Ja verkligen mysigt!
Lovisa Hansson

#5 - - Annster:

Fint :)

Svar: Håller verkligen med :)
Lovisa Hansson

#6 - - Anonym:

Jävligt snygg stil!

Svar: Ja, de har god smak de där Fahrman systrarna! :)
Lovisa Hansson

#7 - - Robex Lundgren:

fint

Svar: Kan bara hålla med!
Lovisa Hansson

#8 - - c:

the candleholder are lovely!

Svar: Åhja, tidlösa och snygga!
Lovisa Hansson

#9 - - emiza:

´mysigt

Svar: Ja! Man blir så sugen på höstmys:)
Lovisa Hansson