Att ha saker att se fram emot

En stor och tydlig drivkraft hos mig är att alltid se till att ha saker att se fram emot, små som stora. Min största utmaning just nu är att vara i nuet och njuta av allt som händer samtidigt som jag blickar framåt, planerar och håller fokus. Är en mästare på att vilja spola fram tiden men har blivit mycket bättre på att slappna av och vara i nuet. Mina höga krav har även dem minskat drastiskt och mina To Do lists har blivit smartare. Tips! skriv inte upp för mycket på den populära listan. Vad jag ser fram emot den här veckan? Att jobba på Modette, lyssna på jobbpodden med Caroline Nyström som gäst, lyssna på karriärista podden med Ida Warg, jobbintervju på Filippas Raw Clarity-butik och min älsklings födelsedag!
 
 
Vad ser ni fram emot? 
#1 - - Louise - vitmossa:

Jag ser fram emot mycket kul, bla luciafiranden! :)

Svar: Åh vad mysigt! :)
Lovisa Hansson

#2 - - Robex Lundgren:

snyggt

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#3 - - Emmy's Life:

Jag ser fram emot jullovet! :D

Svar: Låter toppen! perfekt att ta det lugnt, ladda batterierna och umgås med nära & kära :)
Lovisa Hansson