Veckokick!

Måndag och dags att kicka igång en ny vecka! Solig vårmorgon här, vilket resulterade i en löprunda med peppmusik i lurarna. Så skönt! Kikade in på hemnet inspiration som jag nästan glömt bort (!) och hittade lite fint i inredningsväg som sparades ner på luren.. (fortfarande utan dator). Det här för att vara exakt. En liten veckokick!
 






Hoppas ni får en bra start på veckan!
#1 - - Sofia:

Fin inredning :-)

Svar: Tack! :)
Lovisa Hansson

#2 - - Fani:

Nice inredningsinspiration. Börjar dock bli lite trött på hela grejen med att allt måste vara vitt överallt, haha, men jag gillade det här och särskilt körsbärstavlan!

Svar: Förstår precis vad du menar men jag älskar verkligen vitt i inredningsväg så det är lätt att det blir lite mycket av den varan här på bloggen men ska försöka bjuda på lite annat också! :) men kul att du gillar det ändå.
Lovisa Hansson

#3 - - biggeros:

Fräckt och stilfullt!!

Svar: Eller hur, älskar allt!
Lovisa Hansson

#4 - - Louise:

Så fin inredning!

Svar: Tack!
Lovisa Hansson

#5 - - Jonna:


Vad fint :)

Svar: Tack :)
Lovisa Hansson

#6 - - Kaffehörnan:

Vad skön inredning

Svar: Visst är den! perfekt att inspireras av.
Lovisa Hansson

#7 - - Cecilia:

Det är så himla roligt att gå in och kika på lägenheter som ligger ute på olika sidor :D

Svar: Ja det är typ det bästa jag vet, finns dock en risk att man kikar runt lite fööör länge :)
Lovisa Hansson

#8 - - Fani:

Haha nej men gud jag mena inte personligt så, fan vad bitchig kommentar det hade varit från min sida isf haha xD Första gången jag var inne här faktiskt. Jag menade typ i överlag i många bloggar så ser man väldigt mkt vit inredning vilket kan bli lite tröttsamt samtidigt som det ju är väldigt snyggt och fräsht ändå så jag förstår ju varför folk gillart liksom.

Svar: haha åh jag förstår. Svårt att tolka text ibland;) ja men jag håller med dig det är väldigt mycket vitt även fast det är väldigt snyggt.
Lovisa Hansson