Filippa K SS14

Våren hos Filippa K ser lovande ut! väldigt lovande. Skira, söta blusar mot klassisk denim. Mycket tunna tyger och skjortor. Japp, skjortan är vårens plagg! och den får gärna vara lite ledigt upprullad längs ärmarna. Jag kör på skjorta och dressade byxor eller jeans redan nu. Gillar ju att vara steget före... Även blusarna ska plockas fram. För efter att jag sett kampanjen, provat plaggen i butik och spanat runt på hemsidan så kan jag bara konstatera att skjorta, dressade byxor/jeans och pumps blir mina 3 nyckelplagg.
 
 
Tunna, fina dressar!
 
 
Blusen är supersöt i verkligheten!
 
 
Ränder på skjortan, JA tack! 
 
 
Den typiska "vår outfiten" 
 
 
Kimono-inspirerat med markerad midja!
 
 
 Klassisk ljus denim och sitter som en smäck på! 
 
 
Sådär det var min lilla summering av Filippa K SS14