Rosa rosor & ett hejdå

Sista dagen på bästa Kvänum igår och jag har svårt det där med att säga hejdå och avsluta något. Att inte kliva in genom dörren, plocka fram en grön kapsel till nespressomaskinen, ta mig ner för snurrtrappan och sätta igång jobbdagen känns tråkigt. Men jag är redo för nya äventyr och nya händelser och jag kan ju alltid hälsa på! fick med grymma referenser och ett krispigt äppelpajsrecept. Så vad har jag gjort då? 

Jag har designat banderoll och värdebevis i en härlig, uppiggande vårgrön färg, packat in spisar, varit ute på slott, druckit otaliga mängder koppar kaffe, bakat kanelbullar och bröd, tagit emot kunder, varit med på säljsamtal, inrett showroomet, varit med och ritat kök, packat in porslin, arkiverat, varit med ute på kundbesök, ätit goda luncher, gjort snyggt i butiken, köpt fina rosor, handlat grönsaker, åkt minicooper, fotograferat till TV-reklam, diskuterat mål & visioner, bläddrat i glossiga inredningsmagasin och mycket mer. Från kundbesök till komplett kök och jag älskar det. 
 
 
Köpte dessa ljuvliga rosor till showroomet igår.
 
 
 
Svängde inom Home & Clothing, upptäckte ett prismärkningsfel som lät lite FÖR bra för att vara sant. En Lexington filt för 299 kr? som är ny för i vår. Fick mig ett gott skratt tillsammans med expediten och plockade med mig denna fina katalog hem. Lexingtons nya kollektion är heeelt underbar!